دشمن رضاییان یک استرالیایی است!
نوشته شده توسط : محمدرضاتاجیک

گولچ در انتظار تصمیم نهایی

دشمن رضاییان یک استرالیایی است!


مدافع استرالیایی سرخ پوشان، این روزها یکی از ابهامات بزرگ لیست این تیم برای حضور در رقابت های لیگ برتر است.


 

به گزارش "ورزش سه"، جدایی الکساندر لوبانوف، حرف و حدیث های مبنی بر خروج آنتونی گولچ از جمع سرخ پوشان، حضور دو بازیکن اوکراینی در این تیم، جذب دروازه بان جدید کروات، بازگشت رامین رضاییان به جمع پرسپولیسی ها و ... همه دغدغه های پرسپولیسی ها پس از آغاز بازی های لیگ شانزدهم است.


حضور پرامید و ادامه بلاتکلیف


آنتونی گولچ مدافع استرالیایی پرسپولیسی هاست که در فصل نقل و انتقالات به این تیم پیوست، مدافعی که عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را با خود یدک می کشید به عنوان یکی از امیدهای برانکو برای خط دفاعی به این تیم آمد اما گویا شرایط به گونه دیگری پیش رفت، عدم حضور کامل این مدافع در بازی های تدارکاتی این تیم در کشور اوکراین نشان می داد برانکو نگاه ویژه ای نسبت به او ندارد و آغاز بلاتکلیفی گولچ کلید خورد.


بدون بازی و آماده خروج


پس از آغاز بازی های لیگ، ترکیب پرسپولیسی ها و تعویض های برانکو نشان می داد با توجه به عدم اعتقاد او به این بازیکن، عدم فرخواندن گولچ به میدان، راه را برای آزمون و خطاهای احتمالی برای پرسپولیسی ها باز گذاشته است تا در صورت عدم تمایل به حفظ این بازیکن، منعی برای جدایی او و پیوستنش به تیم دیگر وجود نداشته باشد.

 


حضور رضاییان و به دنبال جای خالی


در این گیر و دار، رامین رضاییان نیز به جمع پرسپولیسی ها بازگشته است، او اظهار تمایل داشته تا بازهم برای پرسپولیسی ها به میدان برود و همین موضوع ابهامات لیست بازیکنان این تیم را بیشتر کرد. با توجه به این که برانکو در ابتدا اظهارنظری مبنی بر عدم داشتن جای خالی در لیست بازیکنان داشت اما اکنون حساب و کتاب ها درباره اینکه چطور می توان یک جای خالی برای مدافع ملی پوش پرسپولیسی ها جور کرد ادامه دارد و یقینا یکی از راه ها، حل معمای آنتونی گولچ است.

 


 آسیایی شدن، نه تایید و نه تکذیب


در ابتدا عنوان می شد این بازیکن از جمع پرسپولیسی ها جدا می شود و به یکی از تیم های آسیایی می پیوندد اما اکنون از گوشه و کنار خبر می رسد که سرخ پوشان در تدارک این هستند تا نام این بازیکن را از لیست خود در لیگ برتر کنار بگذارند تا تنها در بازی های آسیایی برای این تیم به میدان برود، ادعایی که از جانب مسئولان باشگاه نه تایید شد و نه تکذیب، تا بر ابهامات این موضوع بیفزاید.


به دنبال فرمول برای جای خالی


پس از حضور رامین رضاییان در تمرین پرسپولیسی ها، این طور که از شواهد برمیاید مجوز حضور این بازیکن در جمع پرسپولیسی ها از سوی برانکو صادر شده است و تنها باید در این زمینه به دنبال فرمولی برای خالی شدن یک نام در لیست پرسپولیسی ها باشند.


جای لوبانوف به یک دروازه بان می رسد


البته پرسپولیسی ها در این میان به پر کردن جای خالی نام لوبانوف نیز فکر کردند اما از آنجا که دروازه زیر 23 سال خوبی را نتوانستند به چنگ بیاورند مجبور شدند به یک دروازه بان بزرگسال خارجی(احتمالا کروات) راضی شوند و بنابراین نمی توان روی جای خالی لوبانوف حساب کرد.

 

 

جلسه با برانکو و تصمیم نهایی


از تمرین دیروز سرمربی پرسپولیسی ها جلسات خود را با مدافع استرالیایی این تیم آغاز کرد، جلساتی که از صحبت های آن خبری در دست نیست اما احتمالا سرمربی پرسپولیسی به دنبال تعامل با بازیکن خارجی خود است و در این میان می خواهد پس از بررسی تمام شرایط موجود بهترین تصمیم برای این تیم گرفته شود.

 

 


... و جمع بندی نهایی


در نهایت می توان گفت تا یکی دو روز آینده معمای گولچ حل خواهد شد، با توجه به پیش رفتن مذاکرات رضاییان با مسئولان پرسپولیس و دیدار با سرمربی تیم، جلسات برانکو و گولچ، پیشنهاد اروپایی این بازیکن و ...، احتمالا طی یکی دو روز آینده در باره حضور و یا عدم حضور مدافع استرالیایی تصمیم خواهد شد، خروج دائمی او و حضور برای بازی های آسیایی دو گزینه پیش روی مدیران پرسپولیس برای این بازیکن است و البته در این میان ممکن است اتفاق دیگری نیز بیفتد، خروج یکی از بازیکنان اوکراینی این تیم که دو نفرشان با یکدیگر زیر 10 دقیقه برای این تیم به میدان رفتند.

 




:: موضوعات مرتبط: داخلی , پرسپولیس , حواشی , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال , ورزشی , راحتی , نگارش , هنری , فیلم , عکاسی , فوتبالی , باشگاه فوتبال , هواداری , استادیوم , مربی گری , مربی فوتبال , اینده نگری فوتبال , داخلی , خارجی , تماشاگران فوتبال , ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: