نامدارانی که هنوز برای تیم‌های شان گل نزدند
نوشته شده توسط : محمدرضاتاجیک

نامدارانی که هنوز برای تیم‌های شان گل نزدند


سه هفته از لیگ برتر گذشته اما برخی مهاجمان اسم و رسم دار که فصل قبل درخشیده بودند هنوز موفق به گشودن دروازه حریفان نشده‌اند.


 

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتمام بازی های هفته سوم لیگ شانزدهم، هنوز برخی از مهاجمان نامدار تیم های حاضر نتوانستند در حد نام خود بدرخشند و برای تیم های شان تاثیرگذار باشند.


مهدی طارمی؛ از آقای گلی تا فرصتی برای اثبات

 


مهدی طارمی نخستین مهاجمی است که در طول سه هفته اخیر موفق به گلزنی نشده و نامش میان گلزنان لیگ به ثبت نرسیده است. البته طارمی در هر سه بازی پرسپولیس از اواسط نیمه دوم به زمین رفته و فرصت چندانی برای باز کردن دروازه حریفان نداشته است.
آقای گل فصل قبل فوتبال ایران، در مجموع 60 دقیقه در زمین حاضر بوده و در این یک ساعت یکی دو موقعیت مناسب نیز نصیبش شده اما از آنها استفاده نکرده است. البته از طارمی نباید مثل بقیه مهاجمان خرده گرفت، چرا که او دیرتر به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و مدت زمان کمی برای این تیم به میدان رفت.


علیپور؛ مهاجم ثابت اما بدون گل

 


اما برخلاف طارمی، علی علیپور یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی پرسپولیسی ها محسوب می شود و در هر سه بازی این تیم به صورت ثابت به میدان رفت. علیپور در مجموع 223 دقیقه بازی کرده اما گلی به ثمر نرسانده و در این زمینه آماری ضعیف از خود بر جا گذاشته است.


محمدی؛ برخلاف فصل قبل

 


مهرداد محمدی که فصل قبل در ترکیب راه آهن درخشید و گل‌های حساسی هم به ثمر رساند، در سه هفته اخیر موفق به گلزنی برای سپاهان نشده است. مهرداد محمدی ابتدا مقابل پدیده یک پنالتی را از دست داد و سپس برابر نفت تهران نتوانست گلی به ثمر برساند. این مهاجم هفته سوم نیز مقابل استقلال خوزستان در گشودن دروازه حریف ناکام بود تا نشان بدهد با آن مهاجم خطرناکی که در راه آهن لرزه بر اندام هر مدافعی می‌انداخت زمین تا آسمان فاصله دارد. محمدی روی هم 255 دقیقه بازی کرده اما گلی به ثمر نرسانده است.


پریرا؛ 257 دقیقه بازی دریغ یک گل

 


لوسیانو پریرا هم چنین سرنوشتی را در سه هفته اخیر تجربه کرده است. او ابتدا برابر پیکان نتوانست گلی به ثمر برساند و سپس مقابل ماشین سازی هم راه به جایی نبرد تا فراز کمالوند در دقایق پایانی او را تعویض کند. پریرا در بازی مقابل پرسپولیس هم در سد جلال حسینی و محمد انصاری ماند تا در دقایق پایانی جای خود را به علی ارجمندیان بدهد. پریرا روی هم 257 دقیقه بازی کرده اما دریغ از یک گل زده.


حسن زاده؛ گلسازی به جای گلزنی

 


مسعود حسن‌زاده از ذوب آهن به سایپا پیوست تا مهاجم اول این تیم باشد. او که در ذوب زیر سایه کاوه رضایی قرار داشت، در سه بازی اخیر سایپا در ترکیب اصلی قرار گرفته و 200 دقیقه بازی کرده است. حسن‌زاده در دو بازی اول کم فروغ نشان داد اما دربازی مقابل سیاه جامگان یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد تا نشان بدهد به روزهای آمادگی نزدیک شده است. پای حسن‌زاده اما هنوز به گلزنی باز نشده تا او هم در زمره مهاجمان ناکام لیگ تا پایان هفته سوم قرار بگیرد اما این بازیکن در دیدار قبلی تیمش اثرگذاری لازم در ایجاد موقعیت و به دست آمدن گل را داشت.


برهانی؛ گل نزد و مصدوم هم شد

 


نام آرش برهانی را نیز می‌توان در لیست ناکام‌ها نوشت. مهاجمی که 9 سال در استقلال بازی کرد و گل‌های فراوانی برای این تیم به ثمر رساند و از نظر آمار نیز دومین گلزن تاریخ لیگ برتر، پس از رضا عنایتی است هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش گلزنی کند.
او این فصل و با نظر علیرضا منصوریان از استقلال جدا شد تا راه پیکان را پیش بگیرد و دوباره شاگرد مجید جلالی شود. درست مثل حدود 10 سال قبل که او در پاس تهران زیر نظر جلالی بازی می‌کرد و گل می‌زد. برهانی در پیکان اما هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند. او در دو بازی نخست پیکان، جمعا 109 دقیقه بازی کرده و در گشودن دروازه حریفان ناکام بوده. برهانی البته در بازی دوم آسیب دید تا هفته سوم را از دست بدهد.
این مهاجمان هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند. مهاجمانی که شاید روی هم و در لیگ پانزدهم حدود 100 گل به ثمر رسانده‌اند اما در لیگ شانزدهم فعلا ناکام مانده و راه دروازه حریفان را گم کرده‌اند.

 




:: موضوعات مرتبط: حواشی , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال , ورزشی , راحتی , نگارش , هنری , فیلم , عکاسی , فوتبالی , باشگاه فوتبال , هواداری , استادیوم , مربی گری , مربی فوتبال , اینده نگری فوتبال , داخلی , خارجی , تماشاگران فوتبال , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: