جهانبخش دومین بازیکن موثر آلکمار
نوشته شده توسط : محمدرضاتاجیک

جهانبخش دومین بازیکن موثر آلکمار 


تساوی پر گل در هفته نخست لیگ برتر هلند شروع چندان خوبی برای طرفداران تیم هلندی نبود اما با این وجود ستاره ایرانی آنها عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد.


 

به گزارش "ورزش‌سه"، علیرضا جهانبخش در جدال هفته اول آلکمار برابر هیرنوین به عنوان وینگر راست تیمش به میدان رفت و روی هر دو گل تاثیر مستقیم داشت تا جایی که روی صحنه گل اول پاس مصتقیم او باعث شد تا هنریکسن دروازه را باز کند و روی گل دوم هم ارسال کرنر این بازیکن منجر به ضربه پنالتی شد.


سایت باشگاه آلکمار در بررسی عملکرد بازیکنان این تیم برابر هیرنوین از جهانبخش به عنوان دومین بازیکن موثر و آماده نام برد و نوشت:« جهانبخش در این بازی 10 بار روی دروازه حریف ارسال داشت که اکثر آنها تبدیل به موقعیت های خطرناکی شد ضمن این که این بازیکن با سه فرار دیدنی از جناح راست و نفوذ به مجوطه جریمه بعد از بازیکنانی همچون  لوچیانو اسلاگور، میخائیل روشول، عادل اوسار با  چهار یورش نفر دوم این هفته لیگ بود».


باشگاه آلکمار بهترین بازیکن در جدال با هیرنوین را ونگهورست مهاجم دانمارکی و جدید تیم معرفی کرد که زننده یکی از گل های تیمش از روی نقطه پنالتی بود.




:: موضوعات مرتبط: سایر باشگاه ها , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال , ورزشی , راحتی , نگارش , هنری , فیلم , عکاسی , فوتبالی , باشگاه فوتبال , هواداری , استادیوم , مربی گری , مربی فوتبال , اینده نگری فوتبال , داخلی , خارجی , تماشاگران فوتبال , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: